Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!

Привертає, дарує емоції, перенаправляє до джерела - все це про сучасну зовнішню рекламу та її технології. Хочете знати, як може «спрацювати» ваша реклама на просторах України та хто здатний професійно втілити ваші ідеї в життя? Виділіть декілька хвилин на цю статтю, щоб знати тенденції, працювати з лідерами і бути в тренді цілий рік.

Артем Бургасов,

директор компанії Outdoor.ua: "Важливо знати тенденції ринку".

За даними вітчизняних і зарубіжних дослідників, в останні роки обсяг зовнішньої реклами виріс на 4,5%, тоді як витрати на рекламу по телебаченню, радіо та в друкованих медіа йде на спад. Більш того, статисти компанії IPG Mediabrands впевнені, що в найближчі роки близько 70 країн світу буде витрачати на «наружку» на 6,5% більше.

Протягом найближчих чотири роки (2020-2023 рр.) Дохід ринку зовнішньої реклами буде збільшуватися в середньому на 2,8% на рік. В цей час загальні витрати брендів на традиційні нецифрові медіа будуть знижуватися на 1,7% в рік.

Як вказують експерти, однією з причин зростання зовнішньої реклами є її здатність забезпечити розміщення бренду в «безпечному» оточенні, в той час як цифрові медіа можуть публікувати оголошення рекламодавців в неналежному контенті. Подальшому розвитку сегмента буде сприяти й збільшення кількості цифрових щитів. З 2019 по 2023 р. витрати брендів на цифрову зовнішню рекламу будуть рости в середньому на 12% в рік.

Таким чином, зовнішня реклама - це найзатребуваніша і найефективніша реклама. Сьогодні це останній рекламний формат, який споживачі не можуть пропустити або заблокувати. І він досі може дотягнутися до молодих активних городян.

Ефективну добірку адресної програми й планування можете здійснити прямо зараз перейшовши за цим посиланням outdoor.adv.vg або зателефонувавши +38 (050) 322-32-04.

Павлов Владислав,

засновник і власник компанії: "Працювати з кращими це важливо!"

  • Компанія Outdoor.ua - це національний оператор зовнішньої реклами України.
  • Компанія Outdoor.ua - це 500 рекламних площин по Запорізькій області.
  • Компанія Outdoor.ua - це 20 років розвитку, 25 співробітників, довгострокове співробітництво з підрядниками і партнерами в різних містах.

Я назву просто 5 причин, чому клієнт обирає оператора зовнішньої реклами Outdoor.ua:

1. Структура компанії забезпечує професійне вирішення завдань, як рекламних агентств, так і прямих клієнтів.

2. Тут працюють експерти з багаторічним успішним досвідом в сфері зовнішньої реклами.

3. Рекламна кампанія планується з розрахунком ефективності та охоплення аудиторії.

4. Пропонуються стандартні і нестандартні вуличні рекламоносії, на транспорті і всередині будівель.

5. Тут цінують Ваш час і завжди знаходяться на зв'язку онлайн. Для зручності клієнтів, процеси покупки носіїв зовнішньої реклами та звіти автоматизовані.

Сьогодні компанія Outdoor.ua впевнено входить на рекламний ринок Запорізької області.

Сергій Недоступ,

ТОП менеджер відділу оренди рекламних комунікацій компанії.

"Парк рекламних конструкцій компанії представлений сьогодні так":

Сітілайти - рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням. Двосторонній або односторонній бокс габаритними розмірами (1,2 х 1,8 м) може кріпитися як до стіни, так і до будь-якої витримує його вага конструкції, що дозволяє розміщувати його на будь-якій потрібній вам території.

Даний вид зовнішньої реклами є одним з найпростіших в установці і не вимагає значних витрат на виробництво. До того ж це відмінний спосіб розміщення реклами з цілодобовим графіком роботи.

Зупинкові комплекси - це конструкції, призначені для очікування громадського транспорту. На відміну від звичайних, зупинкові комплекси компанії Outdoor.ua відрізняються сучасним дизайном і відмінною якістю. До того ж вони мають високу економічною ефективністю у зв'язку зі зручним місцем розташування в зонах великої концентрації потенційних клієнтів. Тут передбачені рекламні поля для розміщення комерційної інформації. Компанія забезпечує регулярне технічне обслуговування конструкцій.

Бігборди - інформаційні рекламні щити, які розміщуються уздовж доріг і магістралей масового користування. Їх основне завдання - привертати увагу водіїв і пасажирів проїжджаючого автомобіля. В даному випадку жителів приваблює яскравість і креативність реклами. Рекламодавці відзначають наступні плюси:

- універсальний формат для проведення будь-яких типів рекламних кампаній;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- можливість проведення міських рекламних кампаній;

- ефективний вплив на транспортні й пішохідні потоки;

- можливість використання щита в якості покажчика.

Євген Козлюк,

Спеціаліст відділу оренди компанії Outdoor.ua.

Холдери - банери на опорах вуличного освітлення. Це легка і відносно недорога рекламна конструкція, що закріплюється на опорах ліній електропередач. За рахунок частого повторення реклама за допомогою холдерів має накопичувальний ефект. А реклама, що часто зустрічається гарантовано буде помічена навіть в умовах завантаженості дороги іншою «наружкою».

Холдери можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Можливо також застосування сітловідбивальної плівки, що в свою чергу забезпечить читаність реклами в темний час доби.

Автоборди - двосторонні рекламні щити, закріплені на спеціальному автопричепі. Автоборд рухається за легковим автомобілем за тими маршрутами, які визначаєте Ви. Реклама розміщується на обох площинах, абсолютно ідентичних між собою.

Переваги такого виду реклами:

- вибір місця і часу експонування реклами регламентується замовником через узгодження маршрутів (за затвердженою схемою стоянок);

- оренда автоборда, починаючи від одного дня в різних районах міста. Час теж може бути змінено за Вашим бажанням;

- можливість розміщувати рекламне зображення на банері або папері;

- привернення уваги постійним рухом і попаданням в поле зору аудиторії;

- партнерська програма для торгових центрів і мереж;

- фотозвіт може бути надано про кожну годину роботи автоборда.

Більш того, розмір автоборда можна порівняти з бігбордом, а розміщується він на рівні очей пішоходів і водіїв.

Піллари - рекламні конструкції з трьома площинами, які дозволяють охопити всю пішу цільову аудиторію.

Це зручний формат для:

- проведення рекламних кампаній та анонсів;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- використання в якості покажчика.

Навігатори - покажчики, які можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Встановлюються на вулицях міста, щоб направити людей в потрібному вам руслі. Мережа навігаторів розміщена по всьому місту для того, щоб ви не залишилися непоміченими. При цьому ви понесете мінімальні витрати на дешеве розміщення і друк рекламного матеріалу. Безумовний плюс навігаторів в простому сервісі, частоті, необмеженому терміні розміщення реклами та, як результат, в обхваті цільової аудиторії.

Домери - проєкт, який об'єднує інформаційні конструкції на під'їздах житлових будинків в єдину інформаційну площадку.

Переваги даних площин:

- централізоване розміщення;

- захисне скло;

- власний відділ внутрішнього контролю;

- швидке розміщення рекламного матеріалу з 100% фотозвітом.

Завдяки рекламі на домерах, ви отримуєте щоденний контакт зі своєю цільовою аудиторією. Регулярно бачачи ваше оголошення, мешканці постійно згадують про вас і сприймають вашу інформацію особисто, як персональну пропозицію.

Ольга Нещеткіна,

фахівець відділу оренди компанії Outdoor.ua, баінгова група.

Компанія Outdoor.ua запрошує в свою мережу нових клієнтів і партнерів. Обіцяємо ефективну співпрацю, комфортну ціну, висококласне обслуговування і приємні бонуси.

outdoor.adv.vg

+38 (050) 322-32-04 

Outdoor.ua зовнішня реклама
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Пригоди
18 вересня о 02:38 до Служби порятунку "101" надійшло повідомлення про пожежу поблизу с. Брониця Дрогобицького району в автомобілі «Mercedes-Benz Sprinter 308», інформує ГУ ДСНС України у Львівській області. О 02:50 пожежу локалізовано та о 03:00 повністю ліквідовано. Вогнем знищено автомобіль. До ліквідації займання залучалась 1 одиниця спецтехніки та 4 чоловіки особового складу. Внаслідок пожежі ніхто не постраждав.
Екологія
Цьогоріч площа лісових пожеж порівняно з минулим роком збільшилась у 40 разів. Одна з основних причин – спалювання сухої трави та опалого листя. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив голова Державної екологічної інспекції Андрій Мальований. «Цього року в Україні кількість пожеж в екосистемах у порівнянні з 2019 роком зросла в 40 разів!  Це наслідок не тільки глобального потепління і температурних рекордів, які зумовлюють пожежі на більших територія...
Суспільство
17 вересня в Україні своє професійне свято відзначають рятувальники. На території Дрогобича функціонує 2 Спеціальний центр швидкого реагування ДСНС України під керівництвом Анатолія Кінчиші та 5 державна пожежно-рятувальна частина ГУ ДСНС України під керівництвом Романа Худика. Традиційно з нагоди професійного свята, керівництво та особовий склад підрозділів ДСНС привітали місцеві чиновники: очільник Дрогобича Тарас Кучма, начальник відділу НС та ЦЗН Дрого...
Політика
Громадяни України, які хворіють на коронавірусну хворобу чи мають підозру на коронавірус, зможуть проголосувати на місцевих виборах вдома, якщо подадуть заявку до 23 жовтня включно, інформує Українська правда. -Звичайно, недужі зможуть проголосувати: це конституційне право будь-якої людини – голосувати, приймати участь у виборах. Якщо людина перебуває з COVID-19, вона повинна звернутися до територіальної виборчої комісії – якщо мені не зраджує пам'ять, то...
Здоров'я
Сезон грипу зовсім поруч! За погожими осінніми днями – йдуть похолодання та дощі. Це означає лиш одне – сезонні ГРВІ та грип теж активно та підступно атакуватимуть. Зважаючи на те, що увесь 2020 рік боримося із пандемією коронавірусної недуги медики наголошують – цього осінньо-зимового сезону варто вакцинуватися від грипу. За словами Лесі Остапенко, заступника головного лікаря з лікувальної роботи КНП «Дрогобицька міська поліклініка», два віруси (коронавір...
Кримінал
Біля Львова в автотрощі постраждали жителі кількох областей України: загалом госпіталізовано 5 людей. Як пише “Четверта студія”, у департаменті цивільного захисту Львівської ОДА повідомили, що дорожньо-транспортна пригода сталася 16 вересня, близько 14:50 год., на автодорозі “Київ-Чоп”, поблизу населеного пункту Чишки Пустомитівського району. Водій сідлового тягача марки «Volvo FM450» з напівпричепом, мешканець м. Миколаїв 1994 року народження, рухаючись у...
Суспільство
Тиждень тому інформаційний ресурс міста Дрогобича «Сайт 03244» опублікував зворушливий сюжет про дрогобичанку, яка 6 рік поспіль в’яже та передає на Схід теплі шкарпетки для українських воїнів. Людмила Сидоренко у свої майже 80 років трудиться щоденно, не випускає із рук нитки та спиці, бо каже «зима не за горами, не гоже, щоб хлопці мерзли». За 6 років жінка зв’язала та передала волонтерами на передову і у військові шпиталі майже 500 пар шкарпеток. Журнал...
Здоров'я
Кабінет Міністрів України 16 вересня змінив критерії до введення “червоних” зон в містах, а також змінив карантинні заходи у “червоній” та “помаранчевій” зоні загалом. Відповідне рішення було ухвалено на засіданні уряду, пише “Четверта студія”. Тож тепер “червона” зона призначатиметься у разі: завантаженості 75% ліжок протягом 5 днів підряд; у разі перевищення середнього рівня по країні на 100 тисяч населення за 14 днів більше, ніж у 5 разів. Крім того, у...
Новини компаній
Відтепер за будівництвом нової об’їзної дороги до Трускавця можна спостерігати в онлайн-режимі. Завдяки новій камері відеоспостереження, яку компанія Qtek встановила у Модричах. 26 серпня стартувало масштабне будівництво нової дороги до Трускавця, яка з’єднуватиме місто-курорт із Дрогобичем та Львовом та замінить існуючу сьогодні, але офіційно перекриту ділянку дороги. На сьогоднішній день завершуються земляні та підготовчі роботи, на об’єкті щоденно працю...