• Головна
  • “Є клієнти, які йдуть по бруківку не просто на підприємство, а саме “до Веселого” - як працює успішний бізнес дрогобичанина Андрія Веселого
12:21, 10 вересня 2020 р.

“Є клієнти, які йдуть по бруківку не просто на підприємство, а саме “до Веселого” - як працює успішний бізнес дрогобичанина Андрія Веселого

“Є клієнти, які йдуть по бруківку не просто на підприємство, а саме “до Веселого” - як працює успішний бізнес дрогобичанина Андрія Веселого

Цього літа тисячі жителів Дрогобиччини брали участь в декількох проєктах Фонду родини Веселого: “Здорова громада”, “Код міста”, “Енергія поступу” та інших. З весни Фонд в рамках роботи Центру опору коронавірусу працює над придбанням та безоплатною передачею медичним та освітнім закладам, екстреним службам, військовим та мешканцям регіону антисептиків та засобів захисту.

Основа цієї масштабної благодійної діяльності - успішний бізнес голови Фонду - Андрія Веселого. Це відоме дрогобицьке підприємство ТзОВ “Брати”, що вже протягом 17 років займається виробництвом бруківки, бетонних виробів, будівельних матеріалів.

“Є клієнти, які йдуть по бруківку не просто на підприємство, а саме “до Веселого” - як працює успішний бізнес дрогобичанина Андрія Веселого, фото-3

Ірина Макух, яка працює директоркою ТзОВ “Брати”, провела для нас екскурсію виробництвом і розповіла, як з’явилося підприємство, з ким доводиться конкурувати дрогобицькій компанії та які цінності сповідує Андрій Веселий в бізнесі.

“Починали з важкої роботи руками”

Підприємство “Брати” з’явилося у Дрогобичі в 2003 році. Його заснував Андрій Веселий, який на той час повернувся з Канади після кількох років навчання управлінню бізнесом та роботи у фінансовому секторі.

“Є клієнти, які йдуть по бруківку не просто на підприємство, а саме “до Веселого” - як працює успішний бізнес дрогобичанина Андрія Веселого, фото-4

За словами самого підприємця, почати такий бізнес він вирішив, тому що бачив, що у місті немає тротуарів, і буквально неможливо перейти від церкви до церкви. Це здалося Андрію неприйнятним і він почав своїми силами вирішувати цю проблему. Так заснували підприємство, яке робить тротуарну плитку, займається будівництвом і ремонтом доріг.

Починалося виробництво з повністю ручних процесів, зараз тут майже повністю автоматизована лінія з виготовлення бруківки, яка за день виробляє 450-500 квадратних метрів продукції.

Головний критерій в бізнесі для мене – порядність і повага до партнерів. Якщо ти хочеш будувати щось стабільне, що переживе роки і десятиріччя – ти маєш бути в першу чергу порядним і будувати довготривалі відносини з партнерами. Без цих якостей, а також без наполегливості і терпіння, неможливо ефективно працювати”, - розповідає про свою справу сам Андрій Веселий.

Та додає, що коли тільки починав займатися цим бізнесом, то не мав жодного досвіду в сфері, була лише культура бізнесу, яку привіз з Канади, та підтримка родини.

“Є клієнти, які йдуть по бруківку не просто на підприємство, а саме “до Веселого” - як працює успішний бізнес дрогобичанина Андрія Веселого, фото-5

“У конкурентів - розкручені бренди, у нас - найвища якість

За словами директорки підприємства Ірини Макух, ТзОВ “Брати” працює переважно на регіональний ринок - бруківку “Братів” купують приватні господарства, бізнес та комунальні підприємства на Дрогобиччині, по Львівській області та за межами регіону. Конкурувати дрогобицькому підприємству доводиться у першу чергу з великими виробництвами, зокрема зі Львова.

У конкурентів більш розкручені бренди. Однак наші покупці знають, що придбавши нашу продукцію, вони тільки виграють. Наша продукція має найвищу якість та не має жодних нарікань. На щастя, у “Братів” вже є “адвокати” бренду - наприклад, укладачі бруківки. Вони, спираючись на власний досвід, підтверджують замовникам, якість нашої продукції”, - розповідає пані Ірина.

На майбутнє дрогобицька компанія не виключає масштабування до загальноукраїнського рівня. Також розглядають варіанти розширення на закордонному ринку. За словами директорки, їх підприємство хоче, щоб саме місцеві виробники могли повністю задовольнити запити місцевого ринку.

Є клієнти, які їдуть по бруківку саме “до Веселого”!

Як розповідає Ірина Макух, власник підприємства Андрій Веселий ніколи не відходить від справ виробництва і безпосередньо задіяний в багатьох управлінських процесах. Зокрема він майже кожного дня буває на підприємстві, проводить наради, спілкується з працівниками та клієнтами.

Андрій Васильович обізнаний навіть в найдрібніших питаннях та процесах. Чудово орієнтується в тому, що відбувається на ринку та на підприємстві. Є навіть категорія клієнтів, які хочуть спілкуватися саме з паном Андрієм - їдуть по бруківку не просто на підприємство “Брати”, а їдуть по бруківку “до Веселого”!”, - розповідає директорка виробництва.

Пані Ірина переконана, що хорошого керівника підлеглі не бояться, вони бояться його підвести. На її думку, першочерговим є не вимагати від працівників, а своїм прикладом показувати, як можна працювати та досягти результатів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
##ТзОВ_Брати ##Андрій_Веселий ##Дрогобич ##новини ##новиниДрогобича ##новиниДрогобич
Останні новини
Оголошення
live comments feed...