Розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр МОЗ із протидії COVID-19

Розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр МОЗ із протидії COVID-19

  2 листопада розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров'я з протидії коронавірусній хворобі. Туди можна звернутися із питанням, що стосуються COVID-19 та організаційних моментів, пов'язаних з лікуванням. 

   Про створення нової лінії для запитань повідомив очільник МОЗ Максим Степанов під час брифінгу. 

Відтепер кожен громадянин України, в якого виникають запитання стосовно ковіду, може зателефонувати туди і отримати інформацію. Незалежно від того, де саме на території країни він знаходиться. 

Ми зробили достатньо великий кол-центр, зараз там працюватиме 150 операторів Він буде функціонувати цілодобово, – зазначив Степанов. 

  Лінія для дзвінків буде безкоштовною.  Номер телефону  – 0 800 60 20 19. 

За словами глави відомства, телефонувати у  контакт-центр можна, якщо ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, отримати направлення на аналізів чи комп'ютерну томографію, або у вас виникло питання з ПЛР-тестування.

  Крім того, міністр уточнив, яким буде алгоритм дій після дзвінку. 

Зрозуміло, щоб з'ясувати інформацію і надати вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом та сімейним лікарем. Все це буде фіксуватися та реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд в регіони.

А після отримання відповіді оператор обов'язково повинен зателефонувати людині, яка дзвонила на гарячу лінію, – пояснив  Степанов.

  У відомстві зазначають, що вирішили створити єдиний контакт-центр, оскільки регіональні гарячі лінії працюють з перешкодами.

#Коронавірус #контакт-центр #Дрогобич #новини #новини_Дрогобича #новини_Дрогобич
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі