• Головна
  • У Дрогобичі у банку відкрили нове відділення підвищеної доступності
08:35, 17 лютого

У Дрогобичі у банку відкрили нове відділення підвищеної доступності

У Дрогобичі у банку відкрили нове відділення підвищеної доступності

ПриватБанк відкрив на Львівщині три відділення, облаштовані з урахуванням найкращих практик доступності. Одне із них розташоване у Дрогобичі по вулиці Данила Галицького, 5/1 та вже здійснює обслуговування клієнтів.

Відкриття доступного банківського відділення доповнить роботу в напрямку облаштування безбар’єрного простору, яка триває у Дрогобицькій громаді.

Приміщення облаштоване з урахуванням державних будівельних норм, найкращих існуючих практик доступності та із залученням експертних організацій у сфері безбар’єрності.

У такому відділенні зручно отримувати послуги. Тут не лише комфортно і затишно, але й все побудовано з урахуванням потреб людей на кріслах колісних: дуже зручний заїзд, простора та зручна вбиральня. Найбільше до вподоби окреме касове вікно. Дуже хотілося б аби такі зручні умови були у кожному відділенні”, – поділився враженнями військовий з Дрогобича Ігор Кузняк, який користується кріслом колісним.

Відділення обладнане зручною касою та доступним санвузлом, пандусами або підйомниками, зручною вхідною зоною з інформаційними тактильними і маркувальними табличками та мнемосхемами, візуальними елементами доступності.

Всередині приміщення облаштовано тактильні попереджувальні і направляючі індикатори. Для зручності клієнтів на кріслах колісних встановлено універсальну касову кабіну та універсальний санвузол з поворотним дзеркалом, поручнями біля унітазу, тримачами для милиць та кнопкою виклику. Тримачі для милиць встановлено і біля кас та в зонах самообслуговування.

Також з вересня 2024 року в застосунку Приват24 офіційно з’явився сервіс відеоконсультацій українською жестовою мовою. А вже у грудні банк зробив наступний крок із підвищення доступності банківських послуг –  відеоконсультації жестовою мовою від фахівців ПриватБанку у застосунку «Приват24 для бізнесу». Це унікальні рішення для банківських застосунків в Україні, розроблені фахівцями ПриватБанку, дозволяють клієнтам, які спілкуються жестовою мовою, отримувати консультації безпосередньо від фахівців банку.

Реалізація цих проектів є лише частиною Стратегії безбар’єрності ПриватБанку, метою якої є забезпечення рівного доступу до фінансових послуг для всіх громадян, незалежно від місця проживання чи фізичних можливостей.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...