Для селища Славське розробили новий слоган і бренд у стилі ретро: «Славсько-гори вражень»

Приватне підприємство «Кіностудія ВТМН» розробило для курортного селище Славське новий бренд-бук у стилі ретро та слоган – «Славсько – гори вражень». Це коштувало селищній раді 536 тисяч гривень, пише zaxid.net.

Як зазначають розробники у презентації - молодь про Славське майже не чула. Вони опитали 700 людей і виявили, що про Славське знає лише третина з них.

Для селища Славське розробили новий слоган і бренд у стилі ретро: «Славсько-гори вражень», фото-1

Тож «Кіностудія ВТМН» вирішила будувати знання бренду не на раціональних факторах і «не обіцяючи нічого, чого у нас немає». Цільовими аудиторіями стали лояльні відвідувачі селища, які перестали туди їздити, але все ще ностальгують, та молодь, яка ще не була у Славському і для якої важлива ціна.

У дизайні ми хотіли виділятись і розважати одночасно. Бути зрозумілими і 40-річним, і 20-річним. Бути бойками, які починали ще за бабці Австрії. Хтось побачить у нашому дизайні соцреалізм, а хтось класичний німецький плакат середини минулого сторіччя. Усе в скарбничку вражень!», – йдеться в презентації.

Для селища Славське розробили новий слоган і бренд у стилі ретро: «Славсько-гори вражень», фото-2 Для селища Славське розробили новий слоган і бренд у стилі ретро: «Славсько-гори вражень», фото-3 Для селища Славське розробили новий слоган і бренд у стилі ретро: «Славсько-гори вражень», фото-4 Для селища Славське розробили новий слоган і бренд у стилі ретро: «Славсько-гори вражень», фото-5 Для селища Славське розробили новий слоган і бренд у стилі ретро: «Славсько-гори вражень», фото-6 Для селища Славське розробили новий слоган і бренд у стилі ретро: «Славсько-гори вражень», фото-7 Для селища Славське розробили новий слоган і бренд у стилі ретро: «Славсько-гори вражень», фото-8 Для селища Славське розробили новий слоган і бренд у стилі ретро: «Славсько-гори вражень», фото-9

Бренд-бук розробники створювали на основі старих фотографій з курорту. Вони розробили зимові та літні банери, перші брендовані прапори в селищі розвісять цьогоріч в день першого снігопаду. Також для Славського розробили дизайн сувенірів, брендованого одягу, ялинкових прикрас, чашок тощо.

Славська селищна рада замовила розробку свого бренду на початку жовтня. «Кіностудія ВТМН», яка виграла тендер, також мала створити десять трихвилинних роликів про туризм у селищі та просувати його сторінку в соціальних мережах. Цю частину роботи розробники ще не завершили: зараз готові лише сім тематичних роликів. У них йдеться про басейни селища, поїздки на квадроциклах та піші маршрути на гори Погар, Ільзу, Високий верх і Тростян.

Компанія «Кіностудія ВТМН» зареєстрована 2019 року в смт Славське. Її власником є маркетолог Віталій Соболевський. Йому також належить рекламне агентство Vitamin Branding Agency та відеопродакшн Vitamin FilmStudio.

Славське – найстаріший гірськолижний курорт України, інфраструктуру якого планують поступово відновлювати. Славська ОТГ вважається однією з найуспішніших у Львівській області за економічними показниками. Саме тут зареєстровані і сплачують податки компанії групи «ОККО» – однієї з найбільших мереж автозаправних комплексів України.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі