
15:37, 4 лютого 2021 р.
Ще більше промоції: у кінотеатрі «Злата PLUS» демонструють ролик про Дрогобич

Скріншот з відео
Останні роки Дрогобич зробив чималий прорив у розвитку туризму в місті.
Зокрема стараннями адміністрації Туристично-інформаційного центру (керівник Ігор Чава) вдалося розробити цікаві екскурсійні маршрути, втілити в життя бренд міста, ознакувати пам’ятки та цікаві для туристів місця у Дрогобичі, встановити лого-лавки та селфі-точки тощо.
Як стверджує Ігор Чава, дуже важливо, щоб бренд міста був впізнаваним, а найголовніше, щоб його продавали. Тому тут вагоме місце займає співпраця із місцевим бізнесом, закладами харчування, культурними та громадськими організаціями, громадським транспорт, кінотеатрами, регіональними ЗМІ тощо. Зокрема нещодавно у Дрогобичі вдалося домовитися про цікаву ініціативу, яка сприяє промоції міста.
У кінотеатрі «Злата PLUS» перед показом фільмів демонструють ролик про Дрогобич, у якому коротко показано головну цінність міста, його пам’ятки та слоган «Дрогобич - у ньому вся сіль!». Така промоція відбувається у всій мережі кінотеатрів «Злата PLUS» - стверджує Ігор Чава.
Керівник ТІЦу переконує :
Чим більше жителів будуть знати цінність міста, тим більше вони будуть її берегти, а також долучатися до позитивних змін. Якщо житель буде проінформований про особливість міста, його туристичний шарм – він швидше донесе інформацію своїм друзям з інших міст/країн, а вони виявлять інтерес та бажання приїхати до нас у гості", - резюмує Ігор Чава.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Торф для саду: чим корисний та як правильно використовувати?
Новини компаній
13:14
Вчора
08:00
7 травня
Чому проєкти МАСЦО часто залишаються лише на папері
Новини компаній
09:00
5 травня
ТОП новини
Оголошення
21:20, 3 травня
6
12:47, 3 травня
live comments feed...