• Головна
  • Наш секрету успіху простий: "Найсмачніші бургери за найнижчою ціною", - Олег та Софія Лехуш
14:20, 29 липня 2020 р.

Наш секрету успіху простий: "Найсмачніші бургери за найнижчою ціною", - Олег та Софія Лехуш

Наш секрету успіху простий: "Найсмачніші бургери за найнижчою ціною", - Олег та Софія Лехуш

Мережа закладів громадського харчування «Your Burger» працює у нашому регіоні відносно недавно. Але чимало стебничан та дрогобичан вже встигли не лише покуштувати вироби цієї бургерної, а й стати її постійними замовниками.

Сьогодні розповімо вам історію успіху дуже привітних і надзвичайно цілеспрямованих людей – подружжя Олега та Софії Лехуш. Щоб перетворити на реальність цікаву ідею і впевнено стати на ноги у бізнесі, їм знадобилося два роки.

Стебничанин Олег Лехуш довго виношував ідею відкрити бургерну. Для її реалізації шукав партнера, але серед своїх знайомих так і не зумів знайти однодумців. У той час зустрічався з чарівною дівчиною Софією. Звісно, поділився з нею своїми задумами і планами. Одного разу Софія запропонувала: «А давай зробимо це разом». А чому б ні? Й обоє взялися до праці…

Наш секрету успіху простий: "Найсмачніші бургери за найнижчою ціною", - Олег та Софія Лехуш, фото-1

Спершу було дуже непросто. Кулінарної освіти не мали, досвіду теж. Активно шукали інформацію в Інтернеті, випитували у знайомих кухарів, вивчали й аналізували рецепти, вчилися робити бургери… І паралельно шукали приміщення.

Наш секрету успіху простий: "Найсмачніші бургери за найнижчою ціною", - Олег та Софія Лехуш, фото-2

На той час фінансові ресурси були доволі обмеженими, тож вирішили спершу відкрити фастфуд. Реалізували продукцію за принципом «прийди – забери» та доставляли її на замовлення. Приміщення розташовувалося на вулиці Трускавецькій у Стебнику, тож розраховували і на клієнтів із Трускавця. Ціни – помірні, якість – висока, тож справа почала розвиватися.

Але, попрацювавши декілька місяців, Олег і Софія зрозуміли, що це не зовсім те, чого вони хотіли. Тож вирішили повернутися до ідеї бургерної. Чому?

По-перше, тому, що дуже люблю бургери. По-друге, хочемо створити у нас культуру споживання бургерів. В Україні її фактично нема, тут більш модні суші, піца. А третій кит – бургер – наразі має незаслужено малу популярність й асоціюється з фастудом. Ми захотіли змінити цей стереотип", - розповідає Олег Лехуш.

Почали пошук нового приміщення, де б можна було облаштувати класичну бургерну. І знайшли! Взялися за ремонти й незадовго відкрилися вже в іншому форматі у центрі Стебника.

Наш секрету успіху простий: "Найсмачніші бургери за найнижчою ціною", - Олег та Софія Лехуш, фото-3

Серед відвідувачів і замовників – переважно молодь. Але кулінарні витвори у «Your Burger» смакують багатьом людям, тож і серед старшого покоління тут мають постійних клієнтів. Більше замовлень традиційно буває у святкові дні, або ж коли на головній площі Стебника відбуваються масові заходи.

Перші два тижні після запровадження обмежень були найважчими. Заклад ми закрили, але команду необхідно було втримати. І це стало стимулом для пошуку шляхів виживання у період кризи. Прийняли рішення працювати «на виніс» і розвивати доставку бургерів. Попрацювали над рекламою і справа потрохи почала рухатися", - згадує засновник мережі.

А ще період карантину колектив використав для завершення ремонту приміщення бургерної у Дрогобичі на вулиці Війтівська Гора, 64а. Роботи там розпочали приблизно півроку тому, а за три місяці карантину їх прискорили, завершили і відкрили заклад. За короткий час він вже користується популярністю серед дрогобичан.

Наш секрету успіху простий: "Найсмачніші бургери за найнижчою ціною", - Олег та Софія Лехуш, фото-4

Завдяки рекламній кампанії, відкритті закладу у Дрогобичі, а ще, мабуть, тому, що люди скучили за бургерами, нам поступово вдалося відновити обсяги, які були раніше, і зараз працюємо над тим, щоб зробити їх більшими. У такий спосіб ми доводимо самі собі, що є сильним брендом і можемо вистояти й розвиватися навіть у час кризи", - стверджує Олег Лехуш.

Родзинкою мережі «Your Burger» є те, що тут постійно вдосконалюють меню, шукають цікаві поєднання смаків і продуктів. Наприклад, у «Чорному бургері» є м’ясо з вишневим соусом, у «Гавайському бургері» (він особливо популярний у Дрогобичі) – ананаси, у «Фарш-бургері» використано фарш замість котлет, а деякі бургери подають без булочок – це котлети в тостовому хлібі чи тартильї.

Є тут і фірмова страва – «Калійний бургер» із трьома котлетами. Під час його приготування використовується… стебницька сіль. Виявляється, у Стебнику в часи Австро-Угорської імперії теж виварювали харчову сіль. До речі, на стіні бургерної зображена старовинна стебницька солеварня, збудована у 1840 році. Кажуть, що на її відкриття приїздив сам імператор Франц-Йосиф. А вже згодом на цих землях знайшли і почали добувати калійну сіль для виробництва добрив. Харчову сіль у Стебнику припинили виготовляти десь у 60-х роках минулого століття, але подружжя Лехушів зуміло знайти людину, яка тим ще займається і постачає цю сіль до їхнього закладу. До речі, тут зараз працюють над рецептом «Дрогобицького бургеру».

Наш секрету успіху простий: "Найсмачніші бургери за найнижчою ціною", - Олег та Софія Лехуш, фото-18

Маємо ще один ексклюзив під назвою «Мегатрон», - доповнює Олега його дружина Софія. "Це бургер на компанію. Він дуже великий, у ньому шість котлет. Загальна вага – майже півтора кілограми, діаметр – до 25 сантиметрів. До речі, щодо «Мегатрону» маємо цікаву акцію: якщо людина зуміє з’їсти його за 10 хвилин, то за бургер не платитиме! Але дотепер це вдалося зробити лише одному чоловікові".

Стосовно їхнього секрету успіху, то Олег і Софія впевнено стверджують: 

Постійно працюємо над тим, щоб наші ціни були найнижчими на ринку, а якість при тому – найвищою. Ретельно дотримуємося рецептури класичних бургерів американського стилю. Маємо надійних постачальників, у яких наявні усі сертифікати якості. А ще – не зупиняємося на досягнутому і продовжуємо самовдосконалюватися.

Цікавимося термінами доставки продукції. Якщо кухня не дуже завантажена, приблизно через 30 хвилин замовлення вже буде у клієнта в Стебнику, Дрогобичі чи Трускавці (15 хвилин на приготування, 15 хвилин на доставку). Мережа «Your Burger» має власну службу доставки, а також співпрацює зі службою «Ravlyk Club». Продукцію оперативно розвозять мотоциклісти, автомобільні затори для них не перешкода. Вартість доставки по Стебнику і Дрогобичу – 29 грн., до Трускавця – 59 грн.

Наш секрету успіху простий: "Найсмачніші бургери за найнижчою ціною", - Олег та Софія Лехуш, фото-19

Замовлення клієнти роблять переважно телефоном. Усе меню із фотографіями виставлене в соцмережах. За словами Олега Лехуша, їхня сторінка в «Інстаграм» – одна із найбільш популярних серед закладів громадського харчування в регіоні, а всі підписники – реальні люди. Щоб заохотити більше осіб скуштувати смачний продукт, на сторінці проводять різноманітні розіграші.

Наш секрету успіху простий: "Найсмачніші бургери за найнижчою ціною", - Олег та Софія Лехуш, фото-20

Розповідаючи про колектив, Олег і Софія постійно вживають слово «команда». Вони впевнені, що у стебницькій бургерній зуміли зібрати справжню команду, якій довіряють. У Дрогобичі наразі працюють нові люди, яких теж прагнуть зробити одним цілим, де кожен зможе замінити чи підстрахувати іншого. Головне, щоб вони хотіли працювати, прагнули вдосконалюватися і готувати якісний продукт, який буде подобатися і смакувати гостям.

У бургерній створили таку собі «Книгу стандартів», яка, за словами засновників, ще повністю недописана. Очевидно саме тому тут не бояться конкуренції, а стверджують, що вона стимулює до праці і змушує розвиватися.

Наш секрету успіху простий: "Найсмачніші бургери за найнижчою ціною", - Олег та Софія Лехуш, фото-21

На завершення розмови запитуємо про плани на майбутнє:

Це всесвітня мережа «Your Burger», - чи то жартома, чи то всерйоз відповідає Олег Лехуш".

Назар Демкович

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
##Олега _Софія_Лехуш ##Your burger ##місцевий_бізнес ##Дрогобич ##новини ##новини_Дрогобича ##новини_Дрогобич
Оголошення
live comments feed...